Wir benutzen Cookies, um das Spielvergnügen zu verbessern und um unsere Datenvolumina zu analyiseren. Außerdem teilen wir Informationen über die Benutzung unserer Seite mit sozialen Medien, Werbe- und Analysepartnern.
Details OK
Wir benutzen Cookies, um das Spielvergnügen zu verbessern und um unsere Datenvolumina zu analyiseren. Außerdem teilen wir Informationen über die Benutzung unserer Seite mit sozialen Medien, Werbe- und Analysepartnern.
Details OK
ÜberBlogNutzungsbedingungenDatenschutz

Hyvät ihmiset

Williamsin tämänhetkinen pääomistaja looni päätti laittaa kaikki osakkeensa kerralla huutokauppaan. Nyt monella muulla maalla on mahdollisuus ottaa talli joukkohyökkäyksellä haltuunsa, mikä voisi pahimmassa tapauksessa ajaa suomalaiset kokonaan pois Williamsilta. Erityisesti venäläiset ja ranskalaiset ovat kiinnostuneita Williamsin osakkuudesta, joten nyt on aika taistella. Jos olette yhtään isänmaallisia, kaivakaa mahdollisimman paljon kolikoita kaikista mahdollisista koloista. F1 ei enää tunnu samanlaiselta, jos suomalaisuutta on ainoastaan kuskeissa. Suomalaistallin menettäminen voisi myös vaikuttaa negatiivisesti tämän pelin kiinnostukseen suomalaisien kohdalla. Huutokauppa päättyy 18.11. klo 21:00. Jos olette Williamsin osakkaita, käykää ilmoittamassa tallin keskustelussa halustanne pelastaa Williams ja kertokaa summa, jonka olette valmiina maksamaan. Muuten sitten kertokaa foorumilla tai yv:llä, kunhan jotain teette.

Kiitos.

am 2016-11-15 22:04:42 von Markkamake
Likes: 7 | Bewertung: 12.40

Beste Pressemitteilungen

English Formula 1: Car Rankings
English Nations Cup: Do We Have a Title Fight on Our Hands?
English Dark mode for MyRacingCareer new UI
English Porsche off to the Races in New Season!
English Becoming a driver / assistant for Club Lotus
Slovenščina Pokal narodov: Se obeta sprememba na vrhu?
Nederlands NMABEL presenteert nieuwe livery
Slovenščina Prevod igre
Português, Brasil Esforço sem atalhos
*a*0***