Wir benutzen Cookies, um das Spielvergnügen zu verbessern und um unsere Datenvolumina zu analyiseren. Außerdem teilen wir Informationen über die Benutzung unserer Seite mit sozialen Medien, Werbe- und Analysepartnern.
Details OK
Wir benutzen Cookies, um das Spielvergnügen zu verbessern und um unsere Datenvolumina zu analyiseren. Außerdem teilen wir Informationen über die Benutzung unserer Seite mit sozialen Medien, Werbe- und Analysepartnern.
Details OK
ÜberBlogNutzungsbedingungenDatenschutz

Mitja temporada...

Estem més o menys a la meitat de l'any i la meva pilot està progressant...Hem guanyat la primera cursa en 4 anys a l'oval d'Indianapolis, i també vam acabar la World Oval Series en setena posició.

Pero també es cert que a la Formula 2 m'està costant una mica més. Només puntuen els 10 primers i encara tenim 0 punts, a veure si hi ha sort i sumem algun puntet!! Segurament l'any que ve continuem en aquest campionat a veure si va millor la cosa.

Sigui com sigui, força Heleia!!!!

am 2017-06-16 10:34:15 von HeleiaGeronès
Likes: 4 | Bewertung: 6.10

Beste Pressemitteilungen

English Formula 1: Car Rankings
English Nations Cup: Do We Have a Title Fight on Our Hands?
English Dark mode for MyRacingCareer new UI
English Porsche off to the Races in New Season!
Slovenščina Pokal narodov: Se obeta sprememba na vrhu?
English Becoming a driver / assistant for Club Lotus
Nederlands NMABEL presenteert nieuwe livery
Slovenščina Prevod igre
Português, Brasil Esforço sem atalhos
*a*0***