Wir benutzen Cookies, um das Spielvergnügen zu verbessern und um unsere Datenvolumina zu analyiseren. Außerdem teilen wir Informationen über die Benutzung unserer Seite mit sozialen Medien, Werbe- und Analysepartnern.
Details OK
Wir benutzen Cookies, um das Spielvergnügen zu verbessern und um unsere Datenvolumina zu analyiseren. Außerdem teilen wir Informationen über die Benutzung unserer Seite mit sozialen Medien, Werbe- und Analysepartnern.
Details OK
ÜberBlogNutzungsbedingungenDatenschutz

Hoe maken we Nederlad beter?

Op het forum staat een topic met de titel Hoe maken we Nederland beter. waarom?
We zijn als individueen al lekker onderweg maar als land lopen we wat achter. Ik ben van mening dat we dit aan kunnen passen wanneer we er met zn allen onze schouders onder zetten.

Nu vraag ik jullie dus om even te reageren met suggesties zodat we kunnen kijken wat we kunnenn doen

am 2018-04-22 16:44:19 von Pollie
Likes: 6 | Bewertung: 7.86

Beste Pressemitteilungen

English Formula 1: Car Rankings
English Nations Cup: Do We Have a Title Fight on Our Hands?
English Dark mode for MyRacingCareer new UI
English Porsche off to the Races in New Season!
English Becoming a driver / assistant for Club Lotus
Slovenščina Pokal narodov: Se obeta sprememba na vrhu?
Nederlands NMABEL presenteert nieuwe livery
Slovenščina Prevod igre
Português, Brasil Esforço sem atalhos
*a*0***