Wir benutzen Cookies, um das Spielvergnügen zu verbessern und um unsere Datenvolumina zu analyiseren. Außerdem teilen wir Informationen über die Benutzung unserer Seite mit sozialen Medien, Werbe- und Analysepartnern.
Details OK
Wir benutzen Cookies, um das Spielvergnügen zu verbessern und um unsere Datenvolumina zu analyiseren. Außerdem teilen wir Informationen über die Benutzung unserer Seite mit sozialen Medien, Werbe- und Analysepartnern.
Details OK
ÜberBlogNutzungsbedingungenDatenschutz

Montané se'n va a la Indy

Aquesta setmana saltava una de les notícies de l'any: Marc Montané decidia fer el salt a les Amèriques i passar directament a la Indy.

Després d'un any on al mundial de turismes ha quedat vuitè i ha continuat guanyant algunes curses (9) a les sèries amb pilots de la seva edat, Montané ha cregut pertinent donar el salt a un campionat top.

"Sabem que serà difícil, però crec que és hora d'enfrontar-se als millors pilots del món i aquests, si no estan a la F1, són a la Indy. L'objectiu és aprendre i quedar entre els 15 primers. Tot el que sigui millor serà benvingut", va dir Montané.



El pilot català comptarà aquest any amb el patrocini de Lotus i Castrol, duent els colors verds i grocs familiars per totes les pistes del món. Veurem com li van les coses aquesta temporada 31!

am 2019-01-12 12:49:15 von JordiMontané
Likes: 3 | Bewertung: 5.63

Beste Pressemitteilungen

English Formula 1: Car Rankings
English Dark mode for MyRacingCareer new UI
English Porsche off to the Races in New Season!
English Becoming a driver / assistant for Club Lotus
Nederlands NMABEL presenteert nieuwe livery
English Nations Cup: Do We Have a Title Fight on Our Hands?
Slovenščina Prevod igre
Português, Brasil Esforço sem atalhos
*a*0***