Χρησιμοποιούμε τα cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στο παιχνίδι και να αναλύσουμε την επισκεψιμότητα μας. Επίσης μοιραζόμαστε τις πληροφορίες της σελίδας μας για εσάς με μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εταίρους διαφημίσεων και αναλύσεων.
Λεπτομέρειες OK
Χρησιμοποιούμε τα cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στο παιχνίδι και να αναλύσουμε την επισκεψιμότητα μας. Επίσης μοιραζόμαστε τις πληροφορίες της σελίδας μας για εσάς με μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εταίρους διαφημίσεων και αναλύσεων.
Λεπτομέρειες OK
ΣχετικάΙστολόγιοΌροι Παροχής ΥπηρεσιώνΠολιτική Απορρήτου

porque no aceptar a los argentinos

quiero que me den una buena excusa de porque en ninguna liga del mundo aceptan a mi piloto Argentino es una tontería que no se lo acepte uno invierte plata en el piloto para que despues no te lo acepten.

στη 2016-04-16 10:50:08 απο NahuelGotte
Likes: 0 | Ταξινόμηση: 0.00

Τα Καλύτερα Δελτία Τύπου

English Formula 1: Car Rankings
English Dark mode for MyRacingCareer new UI
English Porsche off to the Races in New Season!
English Becoming a driver / assistant for Club Lotus
Nederlands NMABEL presenteert nieuwe livery
English Nations Cup: Do We Have a Title Fight on Our Hands?
Slovenščina Prevod igre
Português, Brasil Esforço sem atalhos
*a*0***