Χρησιμοποιούμε τα cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στο παιχνίδι και να αναλύσουμε την επισκεψιμότητα μας. Επίσης μοιραζόμαστε τις πληροφορίες της σελίδας μας για εσάς με μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εταίρους διαφημίσεων και αναλύσεων.
Λεπτομέρειες OK
Χρησιμοποιούμε τα cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στο παιχνίδι και να αναλύσουμε την επισκεψιμότητα μας. Επίσης μοιραζόμαστε τις πληροφορίες της σελίδας μας για εσάς με μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εταίρους διαφημίσεων και αναλύσεων.
Λεπτομέρειες OK
ΣχετικάΙστολόγιοΌροι Παροχής ΥπηρεσιώνΠολιτική Απορρήτου

Canada red is right

we should have just have a teammate in this game cause I've like it if there's a teammate on this game

στη 2017-05-30 09:12:05 απο Miggy2004
Likes: 1 | Ταξινόμηση: 1.92
Αυτό είναι σχετικά με το ακόλουθο Δελτίο Τύπου:

Game feels like it missing something

στη 2017-05-30 04:52:21 απο Canada_Red - Likes: 6 | Σκόρ: 9.450

I remember back in beta that we discussed this and it was shot down quickly stating that we would have our hands full with a single driver and wouldn't have time for teams or second drivers. I left the game and have return since beta testing was comp...

Τα Καλύτερα Δελτία Τύπου

English Formula 1: Car Rankings
English Nations Cup: Do We Have a Title Fight on Our Hands?
English “Probably racist” - Ubishi opens up about MRC censorship.
English Dark mode for MyRacingCareer new UI
English Porsche off to the Races in New Season!
Slovenščina Pokal narodov: Se obeta sprememba na vrhu?
English Becoming a driver / assistant for Club Lotus
Nederlands NMABEL presenteert nieuwe livery
Slovenščina Prevod igre
Português, Brasil Esforço sem atalhos
*a*0***