Χρησιμοποιούμε τα cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στο παιχνίδι και να αναλύσουμε την επισκεψιμότητα μας. Επίσης μοιραζόμαστε τις πληροφορίες της σελίδας μας για εσάς με μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εταίρους διαφημίσεων και αναλύσεων.
Λεπτομέρειες OK
Χρησιμοποιούμε τα cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στο παιχνίδι και να αναλύσουμε την επισκεψιμότητα μας. Επίσης μοιραζόμαστε τις πληροφορίες της σελίδας μας για εσάς με μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εταίρους διαφημίσεων και αναλύσεων.
Λεπτομέρειες OK
ΣχετικάΙστολόγιοΌροι Παροχής ΥπηρεσιώνΠολιτική Απορρήτου

la"carrera" de Helsinki

realmente no puedo llamar carrera a algo en donde por ahora(y si nada cambia)soy el único corredor anotado y practicar así ya que no puede ser considerado carrera,tan solo unas vueltas de ensayo sin rivales,espero que alguien clasifique para poder ver si se puede considerar algo decente,aunque creo que no va a pasar por desgracia

στη 2019-04-02 19:58:24 απο ivanchoat
Likes: 2 | Ταξινόμηση: 3.52

Τα Καλύτερα Δελτία Τύπου

English Formula 1: Car Rankings
English Dark mode for MyRacingCareer new UI
English Porsche off to the Races in New Season!
English Becoming a driver / assistant for Club Lotus
Nederlands NMABEL presenteert nieuwe livery
Slovenščina Prevod igre
Português, Brasil Esforço sem atalhos
*a*0***