Nós usamos cookies para melhorar a sua experiência de jogo e analisar nosso tráfego. Também compartilhamos informações sobre seu uso do nosso site com os nossos parceiros de mídia social, publicidade e analistas.
Detalhes OK
Nós usamos cookies para melhorar a sua experiência de jogo e analisar nosso tráfego. Também compartilhamos informações sobre seu uso do nosso site com os nossos parceiros de mídia social, publicidade e analistas.
Detalhes OK
SobreBlogTermos de ServiçoPolítica de Privacidade

Hoe maken we Nederlad beter?

Op het forum staat een topic met de titel Hoe maken we Nederland beter. waarom?
We zijn als individueen al lekker onderweg maar als land lopen we wat achter. Ik ben van mening dat we dit aan kunnen passen wanneer we er met zn allen onze schouders onder zetten.

Nu vraag ik jullie dus om even te reageren met suggesties zodat we kunnen kijken wat we kunnenn doen

em 2018-04-22 16:44:19 por Pollie
Curtidas: 6 | Pontuação no Rank: 7.86

Melhores Boletins de Imprensa

English Formula 1: Car Rankings
English Nations Cup: Do We Have a Title Fight on Our Hands?
English Dark mode for MyRacingCareer new UI
English Porsche off to the Races in New Season!
English Becoming a driver / assistant for Club Lotus
Slovenščina Pokal narodov: Se obeta sprememba na vrhu?
Nederlands NMABEL presenteert nieuwe livery
Slovenščina Prevod igre
Português, Brasil Esforço sem atalhos
*a*0***