我们使用Cookie来改善您的游戏体验并分析我们的流量。 我们还会与我们的社交媒体,广告和合作伙伴分享您使用我们网站的信息。
详细信息 OK
我们使用Cookie来改善您的游戏体验并分析我们的流量。 我们还会与我们的社交媒体,广告和合作伙伴分享您使用我们网站的信息。
详细信息 OK
关于博客服务条款隐私政策

新闻 - Sobre l'estat actual de MRC

Sobre l'estat actual de MRC

Fa ja uns mesos que podríem dir que MRC està passant per una petita crisi. Els números de mànagers actius s'han anat ressentint fins al punt que moltes de les sèries de temporada no s'omplen o bé tenen molts mànagers inactius.

Jo crec que les raons per a aquesta falta de gent poden ser: avorriment amb el joc, falta de quelcom que enganxi als nous jugadors, cansament, la dificultat de guanyar coses serioses i algunes de les funcionalitats de pagament.

Si bé els devs han proposat algunes coses com els ral·lis, les motos i els clubs, s'ha d'atacat el problema principal que és mantenir als jugadors al joc. Per a mi, s'haurien d'implementar algunes iniciatives destinades a això, com per exemple posar límits d'edat o ràting en algunes sèries, fer reptes en els que es pugui guanyar algun cotxe privat, coses destinades a enganxar al nou usuari.

Per part meva, personalment m'agradaria que més categories tinguessin un component de mànager d'equip com la F1, per afegir més a l'experiència de joc.

JordiMontané2017-08-31 21:34:41 编写
点赞: 3 | 等级分: 5.28

热门新闻

English Formula 1: Car Rankings
English Nations Cup: Do We Have a Title Fight on Our Hands?
English “Probably racist” - Ubishi opens up about MRC censorship.
English Dark mode for MyRacingCareer new UI
Slovenščina Pokal narodov: Se obeta sprememba na vrhu?
English Becoming a driver / assistant for Club Lotus
Nederlands NMABEL presenteert nieuwe livery
Slovenščina Prevod igre
Português, Brasil Esforço sem atalhos
*a*0***